Ciao! In previsione del namespace manager e anche del software mediawiki che permetterà inwikilinks (altra cosa che interwiki links) e multilingualità vorrei utilizzare questo articolo come esempio per creare "due versioni" una che rimane tale quale a questa e una che sarebbe "standardizzata" - il perché: so di un altro utente che questo qui è una delle tante varianti del napoletano e che quindi, almeno così direi io, ha il suo diritto di esistere. D'altro canto capisco anche che si voglia raggiungere una qualche unificazione/standardizzazione (che per me come "non madredlingua" è certamente più facile in quanto posso scrivere meglio se passo passo imparo le regole). Che ne dite? Grazie!!!--Sabine 00:03, 27 Jen 2006 (UTC)


Chesto fuje ncopp' a paggena do articulo, nun 'o volevo cancellà

Ma,mò arraggiunamm serio, a quann s'ann fatte e l'urdm lezion, stù paese me par spartut tra i Guelf è i Ghibbellin.
Ma che diavol!!!! Ste lezion nun fernescine maje? Vencere nunn'è nà colp? O no? Facimml fernuta, na vot tocca à NUIE è na vota a vuie, nun se fa accussì.
Stamme vicine à sti vagliun è l'amministrazione, sò giuvn sò è figli nuost , è verim si se pò fa qualcosa è buon.
Pecchè tutt summat fatican pò bene rò paese, è allor po bene è tutt quant.
Comme fosse bell sì ò Prufessor Palummo, chè na persona seria , è pur l'ex sinnc Gennaro Somma , na persona degna è stima, inziem cò sinnc Dott. :Dattilo se stregnessen à man è dicessen:VULIMMC CHIU' BEN E' FATICAMM ASSIEME.
Ma nun'è chest ca miglior ò munn? A' pace , à tolleranz, ò rispett è tutt quant, sviluppan, arricchiscen è fann è stu passaggio ncopp à terra è ognun è nui, na cosa ca avvicin l'omm a Dio.
Quist'anno à fest è San Michele è passata assai sistimata, ò tiemp è stat buon, ò sol a culurat sta bella tradizion.
Tutt'ò paes a fatt fest appier ò sant, viecch , giuvn è criatur hann partut è nov rà matin, ra chiesa principal. Ogni vie à fatt ò fuoc, st'antica tradizion ca sul ò Sud a sap, ce fa arricurdà e tiemp è l'infanzia!!!
A prucission è proseguita pe Via Chiana pe giungr a Piazz, addò i tre sant: S.Michele, S.Anna e S. Antonio l'hann appuggiat ncopp tre tavul pà batteria final, cu nu gruoss applaus è sant l'hann ritirat ind à Chiesa.
Sul a chell'ora s'è magnat, avir è ddoie è mezz!!!!
A Vui l'immaginazion è cumm ce simm cumbinat a tavul. A fest è Sacro è prufan..............
Torna â paggena "Pimonte".